Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente

Societatea Noastra
Jocurile Olimpice de la Paris

Nu a fost introdusa o sursa

George Prăjescu

537

Luptătorii ruşi boicotează Jocurile Olimpice din Paris

Federația Rusă de Lupte a anunțat că luptătorii săi au decis în unanimitate să nu participe la Jocurile Olimpice de la Paris, ca răspuns la decizia Comitetului Olimpic Internațional (CIO) de a exclude anumiți sportivi de top.

Într-un comunicat de presă, Federația a declarat că refuză principiul selecției „non-sportive” impus de CIO pentru formarea echipei olimpice, acuzând organizația de subminarea unității lor. Președintele Federației, Mihail Mamiașvili, a condamnat decizia CIO-ului, numind Jocurile Olimpice de anul acesta „o parodie a competiției” și acuzând o „dictatură nejustificată” în definirea componenței echipei.

În decembrie 2023, CIO-ul a permis sportivilor ruși să participe la Jocurile de la Paris, sub condiția de a concura sub un steag neutru și fără a susține activitatea militară a Rusiei în Ucraina. Această condiție a fost respinsă ca fiind discriminatorie de către mulți sportivi ruși, care au ales să nu participe, fiind privați de dreptul de a concura sub propriul steag și imn național.

Federația Rusă de Lupte a contestat decizia CIO de a invita doar 10 luptători ruși, în ciuda faptului că aceștia s-au calificat pentru 16 locuri la Jocurile Olimpice de la Paris. Printre cei excluși se numără campioni olimpici și mondiali precum Abdulrashid Sadulaev și Zaur Uguev, considerați lideri ai echipei.

Această decizie a luptătorilor ruși de a boicota Jocurile Olimpice va avea un impact semnificativ asupra competiției de lupte, afectând prestigiul și atractivitatea evenimentului pentru fani și televiziuni.

Societatea Noastra

Presa la un click depărtare.

Categorii

Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente


VOX Press - Partenerul tău în publicitate

2025